Consultanta kparts.ro
Consultanta tehnica gratuita
Livrare kparts.ro
Livrare in 24-48h oriunde in Romania
Garantie kparts.ro
Garantie indelungata la toate produsele
Retur kparts.ro
Retur in 30 de zile garantat
Rate kparts.ro
Plata in rate fara dobanda

Alege masina

 

Termeni si conditii

 

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul  www.kparts.ro - administrat de SC. Naptana SRL, CUI: 39331433, j15/528/11.05.2018, cu sediul in loc. Pucioasa, ors. Pucioasa, blv. Trandafirilor, nr. 60, jud. Dambovita, tel. 0786 804 609, contact@kparts.ro, cu obiect de activitate CAEN 4791 - Comert cu amanunutul prin casele de comenzi sau prin internet -  implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati.

Adresa de email la care oricine poate raporta eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site este contact@kparts.ro.

 

Kparts.ro  isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, Kparts.ro isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

 

Descrierea bunurilor disponibile pe Kparts.ro  (prin imagini, video etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Kparts.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Implicit Kparts.ro nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc.

Aceste erori nu obliga Kparts.ro la nicio actiune.

 

Preturile si disponibilitatea produselor comercializate de catre Kparts.ro pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora.

Momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare.

 

Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre consilierii Kparts.ro.

 

Pentru motive justificate, Kparts.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului/utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi in cazul in care considera ca actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Kparts.ro.

Pentru orice informatii suplimentare ne puteti contacta prin email: contact@kparts.ro

 

Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Tot continutul site-ului Kparts.ro este proprietatea Kparts.ro si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.

 

Folosirea fara acordul scris al Kparts.ro a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

 

Cum comand?

 

  • Comenzile pot fi plasate NONSTOP, fiind preluate si procesate in ordinea inregistrarii lor. Comenzile sunt procesate de un operator Kparts de Luni pana Vineri intre orele  09.00-18.00. Toate comenzile sunt verificate pentru a ne asigura ca piesele au fost identificate corect.

  • Pentru verificarea comenzii vă rugam să ne furnizați in formularul de comanda SERIA VIN a autovehicolului (aflat la punctul 3  in talonul de tip vechi sau la punctul E  in talonul de tip nou).

  • După ce ați plasat comanda, veți fi contactat de un consilier Kparts.ro pentru confirmare și pentru comunicarea termenului de livrare.

 

Pasul 1:

Alege Masina!

 

 

 

Pasul 2:

Alege categoria de piese!

 

 

 

Pasul 3:

Alege piesa!

 

 

Pasul 4:

Adaugs in cos produsul dorit!

 

 

Pasul 5:

Trimite comanda!

 

 

 

Pasul 6:

Completeaza datele de facturare si livrare!

 

 

Pasul 7:

Finalizeaza comanda!

 

Politica de facturare si plata

 

Numerar

Puteti platii numerar, la curier, in momentul in care se livreaza comanda!

 

 

 

Plata online

Puteti platii cu cardul de credit sau de debit direct pe site-ul nostru fara nici un comision!

 

 

 

Plata in rate

Puteti platii in maxim 12 rate fara dobanda cu cardul de credit!

 

*Moneda de plata este RON

 

 

Politica de livrare

 

  • Comenzile se expediaza de Luni pana Vineri inatre orele  09:00 - 18:30 si se livreaza la maxim 48 de ore, media fiind de 24 de ore, din momentul confirmarii de catre un reprezentant kparts, la usa clientului cu confirmare de primire(constand in data, ora, si persoana care a semnat la destinatie).

 

  • Exceptie de la regula se vor face atunci cand:

 

          - conditiile de mediu vor fi nefavorabile;

          - numarul mare de comenzi inregistrate se afla in procesare;

          - volumul de comenzi este mare im perioade aglomerate ( Craciu, Black Friday, Paste, 1-8 Martie, etc.).

 

  • La destinatie, daca coletul prezinta urme de deteriorare, clientul este obligat sa deschida, de fata cu reprezentantul firmei de curierat, si sa verifice stare produsului.

 

  • Daca produsul prezinta defecte, sau clientul are banuieli ca produsul s-ar fi putut strica in urma busiturilor, trebuie intocmit un proces verbal de constatare.

 

  • Taxa de livrare este de 25 ron in limita a 15 kg.

 

  • Pentru anvelope, taxa de livrare se calculeaza la momentul comenzii.

 

  • Livrarea se face oriunde in Romania.

 

  • Comenzile ce depasesc valoare de 400 ron si nu depasesc greutatea de 15 kg beneficiaza de transport gratuit.

Politica de anulare/retur

 

Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online Kparts.ro, in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna.
 

Cum returnezi produsele vandute de Kparts.ro

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.

 

 

Pasul 1:  Intra in contul tau    si selecteaza "Istoric comenzi".

 

 

 

Pasul 2:  Identifica nr. comenzii pentru care vrei sa faci retur si apasa pe pictograma in forma de ochi  din dreptul ei.

 

 

 

Pasul 3:  Secteaza butonu "Solicita" din dreptul produsului pe care doresti sa il returnezi de la sectiunea "Retur".

 

 

 

Pasul 4: Completeaza motivul returului si apasa "Solicita retur".

 

 

Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa contact@kparts.ro.

 
Nu se accepta la retur:

→ Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

→ Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale

→ Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura

→ Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

→ Uliurile si lichodele

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

 

Rambursarea banilor:

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

 
ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!

 

Politica de confidentialitate, securitate a datelor si prelucrare a datelor

 

 1. Intelesul unor termeni:

 

"date cu caracter personal" inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila ("persoana vizata"); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;"prelucrare" inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea;"operator" inseamna persoana care stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; "persoana imputernicita de operator" inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care prelucreaza datele cu caracter personal in numele operatorului; "destinatar" inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia (caruia) ii sunt divulgate datele cu caracter personal.

 

 

2. Operatorul de date:

 

Societatea NAPTANA SRL (denumit in continuare „Operatorul”), cu sediul in Pucioasa, blv. Trandafirilor nr. 60, Dambovita, numar de ordine in Registrul Comertului j15/528/11.05.2018, CUI RO 39331433.

 

Prelucrarea datelor personale se realizeaza in temeiul si cu respectarea prevederilor legislatiei aplicabile, si in special ale Regulamentului 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR).

 

 

3. Categorii de date prelucrate:

 

Societatea noastra desfasoara mai multe tipuri de prelucrari de date cu caracter personal. Informatiile prelucrate, modalitatea de colectare si celelalte conditii ale prelucrarilor de date variaza in functie de scopul fiecarei operatiuni de prelucrare si temeiul sau legal

 

In general noi prelucram urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  •     numele, datele de contact, semnatura, functia si organizatia in care va desfasurati activitatea (in special in cazul reprezentantilor si angajatilor societatilor partenere - clienti, furnizori, alti parteneri de afaceri;

  •     adresa, date de identificare (serie si nr. CI, CNP), inclusiv dovada acestora;

  •     experienta profesionala, studii si calificari, alte date cuprinse in mod uzual in CV (in special in cazul in care aplicati pentru un post in cardul organizatiei noastre);

  •     cunostinte si abilitati tehnice si profesionale, calificare profesionala, informatii despre cursurile de formare/perfectionare profesionala si concursurile organizate de Operator la care participati;

  •     data nasterii (informatie solicitata in general pentru confirmarea varstei, respectiv a faptului ca ati implinit 18 ani, astfel incat puteti participa la evenimentele, activitatile si / sau concursurile organizate de noi);

  •     date despre relatia contractuala dintre dvs. si societatea noastra;

  •     date referitoare la sau necesare pentru indeplinirea obligatiilor legale ce ne revin - inclusiv, daca este cazul, date cu privire la veniturile realizate si/sau premiile primite de la Operator si fata de care societatii noastre ii revin obligatii fiscale (cum ar fi depunerea unor declaratii fiscale, retinerea si plata unor impozite, taxe si contributii catre bugetul de stat sau alte bugete publice, etc.);

  •     date din permisul de conducere, din certificatul de inmatriculare si/sau din cartea tehnica a autovehiculelor, informatii privind problemele tehnice / defectiuni ale autovehiculelor, informatii despre politele de asigurare ale autovehiculelor tip RCA/CASCO (in special in cazul persoanelor care achizitioneaza piese de schimb si accesorii pentru autovehicule de la societatea noastra, care beneficiaza de drepturi de garantie sau de despagubiri de la societatile de asigurare cu care colaboram, precum si in alte situatii similare);

Acest magazin online trimite anumite date personale ale clienților săi (ID-ul comenzii, prenumele, adresa de e-mail, județul) către Împuternicitul Feedback.TRUSTED.ro, pentru a obține (în mod independent față de magazin) și pentru a publica opinia clienților magazinului cu privire la serviciile acestuia. Datele personale sunt păstrate de Împuternicit pe o perioadă maximă de 67 de zile (TRUSTED.ro își rezervă dreptul de a modifica perioada maximă pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi). Toate opiniile publicate sunt anonime.

 

Este posibil ca, de la caz la caz sau in situatii ocazionale, sa prelucram si alte date cu caracter personal, astfel cum vom informa persoanele vizate in fiecare situatie punctuala in parte.

 

 

4. Scopurile si temeiurile legale ale prelucrarilor de date:

 

In aceasta sectiune prezentam scopul in care folosim datele cu caracter personal si identificam temeiurile legale pe care ne bazam fiecare prelucrare de date personale.

 

Societatea noastra prelucreaza datele cu caracter personal in principal in urmatoarele scopuri:

  •     reclama, marketing si publicitate, public relations;

  •     vanzarea produselor si furnizarea serviciilor oferite de societatea noastra (inclusiv cursuri de calificare / perfectionare profesionala);

  •     incheierea contractelor si urmarirea derularii contractelor cu partenerii contractuali (clienti, furnizori, etc.), inclusiv pastrarea contactului cu acestia;

  •     participarea dvs. la evenimentele, activitatile si / sau concursurile organizate de noi;

  •     indeplinirea obligatiilor ce ne revin, conform prevederilor legale aplicabile, ale hotararilor judecatoresti si ordinelor, deciziilor si dispozitiilor autoritatilor publice;

  •     paza bunurilor Operatorului, precum si protejarea, respectarea si exercitarea drepturilor Operatorului.

 

Prelucrarile de date cu caracter personal sunt realizate numai in baza unui temei legal, in conformitate cu dispozitiile GDPR. Temeiurile legale ale operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal pot fi urmatoarele:

  •     indeplinirea unor obligatii legale ale Operatorului (indeplinirea obligatiilor fiscale, de tinere a unor evidente solicitate de lege, etc.);

  •     consimtamantul dvs. liber exprimat (in cazul participarii la evenimentele, activitatile si / sau concursurile organizate de noi, in situatia abonarii la newsletter-ul nostru, precum si in alte situatii punctuale, cand consimtamantul dvs. este manifestat in mod expres si lipsit de echivoc);

  •     interesul legitim al Operatorului (reclama, marketing si publicitate pentru produsele si serviciile pe care le oferim, public relations si promovarea imaginii Operatorului, vanzarea produselor si furnizarea serviciilor oferite de societatea noastra catre alte persoane, paza bunurilor si protejarea, respectarea si exercitarea drepturilor noastre);

  •     executarea unui contract la care sunteti parte sau realizarea demersurilor, la cererea dvs., inainte de incheierea unui contract.

 

 

5. Categorii de destinatari:

 

In general, utilizam datele dvs. personale in interesul nostru. Cu toate acestea, exista situatii in care datele cu caracter personal vor fi dezvaluite unor anumite categorii de destinatari, in conformitate cu scopul fiecarei prelucrari in parte.

 

Datele personale pot fi comunicate partenerilor nostri de afaceri (inclusiv banci sau alte institutii de creditare), precum si furnizorilor nostri de servicii care actioneaza ca persoane imputernicite de catre Operator. Dintre acestia, unii pot avea sediul principal in alte state membre ale Uniunii Europene.

 

Numele castigatorilor concursurilor organizate de noi sunt anuntate public in cadrul respectivului eveniment, precum si prin publicarea pe site-urile noastre, pe paginile si canalele de pe retelele de socializare, in revista si newsletter-ul nostru, precum si prin orice alte mijloace de comunicare. Datele personale ale castigatorilor vor fi de asemenea transmise catre autoritatile publice competente in vederea indeplinirii obligatiilor fiscale, in conformitate cu prevederile legale aplicabile.

 

Datele personale sunt comunicate catre autoritati publice sau alte terte parti atunci cand exista o obligatie legala in acest sens, daca a fost emis/a o decizie / un ordin administrativ cu caracter obligatoriu pentru Operator, precum si in cazul in care aceasta comunicare este necesara pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

 

 

6. Perioada stocarii datelor:

 

Datele dvs. personale vor fi pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate datele. Prin urmare, perioada de pastrare a datelor difera in functie de scopul fiecarei prelucrari de date.

 

In cazul in care legislatia aplicabila stabileste anumite termene pentru pastrarea informatiilor, atunci datele vor fi pastrate pe intreaga perioada impusa de lege.

 

In general, datele utilizate in relatiile contractuale dintre societatea noastra si partenerii sai vor fi pastrate pe perioada derularii acestei relatii contractuale, precum si pe perioada curgerii termenului de prescriptie pentru fiecare dintre raporturile juridice desfasurate.

 

Pentru fiecare prelucrare de date in alte scopuri se vor stabili termenele de pastrare a datelor rezonabile si care sa nu depaseasca perioada necesara indeplinirii scopurilor respectivei prelucrari.

 

In anumite cazuri particulare (cum ar fi, dar fara a se limita la: accidente, aparitia unor situatii litigioase, comiterea de infractiuni sau contraventii, solicitari ale unor autoritati publice, etc.), datele vor fi pastrate pentru intreaga perioada de timp necesara lamurarii in mod definitiv a evenimentului respectiv.

 

 

7. Sursa datelor:

 

In general datele sunt colectate direct de la dvs. sau, in cazul in care sunteti reprezentant / angajat al unui partener al nostru, de la angajatorul dvs. sau persoana pe care o reprezentati. Datele pot fi colectate atat de noi cat si de imputerniciti ai nostri, care actioneaza in numele si pentru Operatorul de date.

 

In anumite cazuri particulare, datele pot fi primite de la parteneri contractuali ai societatii noastre, cum ar fi societatile de asigurari, unitatile reparatoare de autovehicule (service-uri auto) cu care colaboram sau proprietarii autovehiculelor pe care le utilizati.

 

Ocazional putem primi datele dvs. de la autoritati publice, din surse disponibile public (cum ar fi Registrul Comertului, Cartea Funciara, Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare, portalul instantelor de judecata, etc.), sau de la alte terte persoane, cum ar fi furnizori de servicii de selectie si recrutare.

 

 

8. Drepturile dvs. in calitate de persoane vizate:

 

In calitate de persoana vizata beneficiati de urmatoarele drepturi:

  •     dreptul de informare si de acces la datele pe care ni le furnizati;

Dreptul de acces presupune dreptul de a obtine din partea noastra o confirmare ca prelucram sau nu date cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la urmatoarele informatii:

  •     scopurile prelucrarii;

  •     categoriile de date cu caracter personal prelucrate;

  •     destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele cu caracter personal le-au fost sau urmeaza sa le fie divulgate, in special destinatari din tari terte sau organizatii internationale;

  •     acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizeaza ca vor fi stocate datele cu caracter personal sau, daca acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili aceasta perioada;

  •     in cazul in care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la dvs., orice informatii disponibile privind sursa acestora;

  •     existenta unui proces decizional automatizat incluzand crearea de profiluri, precum si, in cazurile respective, informatii pertinente privind logica utilizata si privind importanta si consecintele preconizate ale unei astfel de prelucrari pentru persoana vizata.

  •     dreptul de a solicita rectificarea datelor dvs. personale, atunci cand sunt inexacte; acesta include si posibilitatea de a obtine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete;

  •     dreptul de a solicita stergerea datelor si/sau restrictionare prelucrarii acestor date, precum si dreptul de a va opune prelucrarii, in cazurile si conditiile stabilite de GDPR;

Avem obligatia de a sterge datele dvs. personale atunci cand:

  •     datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

  •     va retrageti consimtamantul pe baza caruia are loc prelucrarea si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrarea;

  •     va opuneti prelucrarii realizate in temeiul interesului legitim al Operatorului si nu exista motive legitime care sa prevaleze in ceea ce priveste prelucrarea, sau atunci cand prelucrarea are drept scop marketingul direct;

  •     datele au fost prelucrate ilegal;

  •     datele trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale care revine Operatorului.

Obligatia de stergere a datelor nu se aplica atunci cand prelucrarea este necesara:

  •     pentru exercitarea dreptului la libera exprimare si la informare;

  •     pentru respectarea unei obligatii legale care prevede prelucrarea;

  •     din motive de interes public in domeniul sanatatii publice;

  •     in scopuri de arhivare in interes public, in scopuri de cercetare stiintifica sau istorica ori in scopuri statistice; sau

  •     pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazul in care se aplica unul din urmatoarele cazuri:

  •     contestati exactitatea datelor, pentru o perioada in care putem verifica exactitatea datelor;

  •     prelucrarea este ilegala, iar dvs. va opuneti stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;

  •     Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar dvs. le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau

  •     v-ati opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate.

 

In orice moment, aveti dreptul de a va opune, din motive legate de situatia dvs. particulara, prelucrarilor de date realizate in temeiul interesul legitim al Operatorului, inclusiv crearii de profiluri; in aceasta situatie, Operatorul nu va mai prelucra datele dvs., cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

 

Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor dvs.personale, inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul direct respectiv. In cazul in care va opuneti prelucrarii in scopul marketingului direct, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate in acest scop.

 

Dreptul la portabilitatea datelor, in cazul in care temeiul prelucrarii datelor este consimtamantul dvs. sau incheierea ori executarea unui contract, iar prelucrarea este efectuata prin mijloace automatizate.

 

In cazul in care aceste conditii sunt intrunite cumulativ, aveti dreptul de a primi datele care va privesc si pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat.

 

Aveti de asemenea dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea noastra, precum si dreptul ca datele sa fie transmise direct de la un operator la altul acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic;

 

In cazul prelucrarilor de date realizate in temeiul consimtamantului dvs., aveti dreptul de a va retrage consimtamantul in orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

 

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata.

 

Acest drept consta in posibilitatea dvs. de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa.

Acest dreptnu se aplica in cazul in care decizia:

  •     este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract intre noi si dvs;

  •     este autorizata prin dreptul Uniunii sau dreptul intern si care prevede, de asemenea, masuri corespunzatoare pentru protejarea drepturilor, libertatilor si intereselor dvs. legitime; sau are la baza consimtamantul explicit al persoanei vizate.

 

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email: contact@kparts.ro sau la adresa de corespondenta a Operatorului mentionata mai sus.

 

De asemenea, aveti dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere - Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).

 

9. Alte prevederi:

 

In cazul in care in viitor vom incepe noi operatiuni de prelucrare de date cu caracter personal sau vom intentiona sa prelucram datele cu caracter personal detinute de noi intr-un alt scop decat cel pentru care acestea au fost colectate, va vom furniza, inainte de aceasta prelucrare ulterioara, informatii privind noua prelucrare si noul scop (scopul secundar), precum si orice informatii suplimentare relevante.

 

Obligatia noastra de a va informa cu privire la prelucrarile de date nu se aplica in anumite cazuri prevazute expres de legislatia aplicabila, respectiv daca si in masura in care:

  •     detineti deja informatiile respective;

  •     furnizarea acestor informatii se dovedeste a fi imposibila sau ar implica eforturi disproportionate, sau in masura in care obligatia de informare este susceptibil sa faca imposibila sau sa afecteze in mod grav realizarea obiectivelor prelucrarii respective; in astfel de cazuri, Operatorul va lua masuri adecvate pentru a proteja drepturile, libertatile si interesele dvs. legitime, inclusiv punerea informatiilor la dispozitia publicului;

  •     obtinerea sau divulgarea datelor este prevazuta in mod expres de dreptul Uniunii Europene sau de dreptul intern sub incidenta caruia intra Operatorul si care prevede masuri adecvate pentru a proteja interesele dvs. legitime; sau

  •     in cazul in care datele cu caracter personal trebuie sa ramana confidentiale in temeiul unei obligatii statutare de secret profesional reglementate de dreptul Uniunii Europene sau de dreptul intern, inclusiv al unei obligatii legale de a pastra secretul.

 

 

Garantii

 

Declaratie de conformitate

La Kparts.ro asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, conform cu prevederile HG 1022/2002 “Privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului”, ca produsele comercializate si serviciile oferite de noi, nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele europene.


Kparts.ro certifica prin prezenta ca produsele comercializate si serviciile oferite sunt executate conform normelor europene de calitate.
Garantia se acorda conform Legii 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.


Termenul de garantie este de:

  • 24 luni pentru acumulatori, alarma auto;

  • 12 luni pentru anvelope;

  • 18 luni pentru amortizoare;

  • 18 luni de la data vanzarii pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor categorii de produse: accesorii auto, curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil), becuri, stergatoare, parbrize, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana care sunt consumabile;

Pentru produsele care au garantie acordata de producator, aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului. Garantia se acorda cu conditia montarii pieselor intr-o unitate service specializata, autorizata RAR. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite.

 

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia in urmatoarele cazuri :

  • piesa nu a fost montata intr-un service autorizat;

  • piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect, sau datorita montarii in ansamblu cu piese conjugate uzate, defecte sau modificate;

  • piesa a fost aleasa gresit, sau a fost utilizata in alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

  • piesa nu a fost identificata corect, datorita furnizarii de catre cumparator a unor date eronate, sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit;

  • piesa s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului;

  • autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari, sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;

  • piesele prezinta o uzura normala (fireasca).

 

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie vor fi expediate catre furnizor, insotite de urmatoarele documente:

  • dovada de achizitionare a produsului (chitanta fiscala / factura fiscala / bon fiscal) in original sau copie;

  • dovada montarii piesei intr-un service autorizat (copie factura / deviz / bon fiscal);

  • nota de constatare cu descrierea defectiunii sau a deficientei semnalate;

  • copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;

  • raportul de garantie intocmit de vanzatorul piesei.

 

 

Solutionarea litigiilor

Pentru nemultumiri sau probleme legate de comanda puteti utiliza formularul de contact si un superior al personalului de vanzari va lua legatura cu dvs.

Orice litigiu decurgand sau in legutura cu termenii si conditiile acestu site, se va solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care partile nu se inteleg, litigiul se va solutiona de instanta cometenta.

Solutionarea online a litigiilor: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO 

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Andrei Albert, conciliere@kparts.ro"

 

powered by powered by Raiman
 
Lider4IT Chat
Nume
E-mail
Telefon
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord